Jesteś tutaj
Home > Wydarzyło się > Gault&Millau Tour 2017 podnosi poziom kulinarny w Polsce

Gault&Millau Tour 2017 podnosi poziom kulinarny w Polsce

Zadaniem Gault&Millau Tour 2017 było wybranie najlepszych szefów rodzimej kuchni. W ramach cyklu wydarzeń organizowano kulinarne spotkania w czterech regionach kraju. Kuchmistrzowie nagradzani byli w pięciu kategoriach: Szef Roku, Szef Jutra, Młody Talent, Kobieta Szef, Kuchnia Tradycyjna. Podczas eventu marka Debic prezentowała swoje rozwiązania i możliwości wykorzystania produktów.

 

Wybór odbywał się na podstawie degustacji popisowych dań przygotowanych przez zaproszonych szefów kuchni w danym regionie. Kucharze prezentowali m.in. takie potrawy jak crumble z suszonego kogla-mogla z malinami czy tatar wołowy z fermentowaną kapustą pekińską. Są to przede wszystkim dania lokalne, a przy tym zdrowe.

 

Podczas imprezy zostały przyznane nagrody dla najlepszych szefów kuchni, w tym również naszych klientów z Małopolski, Śląska, Podkarpacia i Bieszczad. Wszystkie spotkania były bardzo profesjonalnie przygotowane. Każdy z nagrodzonych laureatów miał okazję popisać się kunsztem kulinarnym przygotowując swoją potrawę przy wszystkich obecnych – mówi Iwona Toczkowska, Przedstawicielka Handlowa Debic. Było to niezmiernie ciekawe i pełne emocji wydarzenie. Cieszymy się, że właśnie podczas tego typu imprez możemy prezentować nasze produkty. Ich jakość doskonale współgra z poziomem prezentowanych dań podnosząc ich walory smakowe – dodaje Barbara Lenartowicz Przedstawicielka Handlowa Debic.

 

Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się również stali użytkownicy produktów marki Debic, m.in. Szef Roku – Dominik Duraj, restauracja Vila Gardena z Chorzowa, Szef Jutra – Daniel Myśliwiec, restauracja Karakter/Zazie Bistro z Krakowa oraz Młody Talent – Michał Cienki, restauracja Amarylis również z Krakowa.

 

Celem spotkań Gault&Millau Tour jest nie tylko podnoszenie poziomu kulinarnego w Polsce, ale także integrowanie środowiska gastronomicznego oraz tworzenie płaszczyzny do wymiany wiedzy i doświadczeń. Założenia te są spójne z działaniami firmy FrieslandCampina (producenta marki Debic), która stale kładzie nacisk na promowanie jakości i doskonalenia na każdym etapie swojej działalności (poczynając od karmienia krów i dbałości o ich dobrostan, poprzez udoskonalanie  w naturalny sposób receptur, kończąc na produkcji i zachowaniu najwyższych standardów podczas dostaw).

 

Bardzo pozytywny trend widoczny wśród Profesjonalistów w gastronomii, jakim jest przemyślany dobór składników pochodzących ze sprawdzonych źródeł, jest odzwierciedleniem ogólnej tendencji do zdrowszego żywienia, a także wybierania produktów z „czystymi etykietami”. W przypadku użytku profesjonalnych produktów nabiałowych bardzo ważna jest ich stała, bez względu na porę roku, jakość, a przede wszystkim fakt, iż można być ich pewnym. Dzięki spełnieniu tego warunku w ciągu 9 lat obecności na polskim rynku marka Debic zyskała wielu zwolenników, co znalazło również swoje potwierdzenie podczas prezentowania kreacji poprzez zwycięskich szefów kuchni podczas każdej z Tour tegorocznego Gault&Millau.

 

Najchętniej wybieranymi produktami były śmietanki Debic- Culinaire Original, Stand&Overrun (35%) oraz Debic 32%, a także Masło Tradycyjne. Obecni podczas wydarzeń Szefowie mieli okazję zapoznać się z nowym, nietypowym produktem jakim jest bezwodny tłuszcz mleczny – Debic White Concentrated Butter.

Top